2013. október 21., hétfő

Essence Fame Fatal 114

Essence Fame Fatal 114

Pár napja landolt a kosaramban ez a piros szépség. Mondom ezt utólag, hogy szépség, mert korábban nem gondoltam így. Sokszor nézegettem már a polcokon a drogériákban, de sose éreztem késztetést arra, hogy megvegyem. Nem volt "kisurgázása" a körömlakknak. :)

Minap olyan történt velem, ami mostanában még nem fordult elő. Nem tudtam lakkot választani a DM-ben. Hiába nézelődtem, forgattam normális fény felé a lakkokat, egyet sem tettem a kosárba.

Szóval, hirtelen döntöttem és megvettem ezt a lakkot. Milyen jó döntés is volt :)
nagyon szép szín és fény, akár egy rétegben is fed. A képeken két réteg van, mert így mélyebb a szín.




















Tulajdonképpen nem is lakkot akartam vásárolni, hanem azt a lila pöttyös esernyőt, amit 100 pontért adtak. :)
(meg is szereztem)




2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon szép, én sem gondoltam volna, amíg üvegben volt. Később majd megcsinálom nyomdázva is, csak meg kell érkeznie még a lemeznek.

      Törlés

Köszönöm a kommentet!