2013. október 13., vasárnap

OPI Don’t Say It–Yellow It!

OPI Don’t Say It–Yellow It!

Ezt a mini lakkot a Pixibox csomagban kaptam. Már első látásra tudtam, hogy nem leszünk túl nagy barátságban. Azért adtam neki egy esélyt hátha...
Azrail javaslatára fehér alapot festettem és erre kentem fel a sárga lakkot. Ez már így 4 réteget jelent.
Gyorsan mattra szárad a sárga. Diszítés most nincs.
A festés nem lett túl szép, a fehér lakkom olyan, mintha hibajavító lenne :)












Ilyen lett, először és utoljára :) 


Keresem a tökéletes fehér lakkot, amiből nem kell 3-4 réteg, hamar szárad. Kinek van jó tippje?



4 megjegyzés:

  1. Pedig nekem alapvetően tetszik, a lakkozás is nagyon jól néz ki. Szerintem ne add fel, vagy ezt lehet még díszítésnek használni.
    Flormar fehér lakkjára mondják, hogy jó, nekem Maybelline van, de abból is kell 3 réteg sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színével még meg tudnék barátkozni, de ezzel a sok réteggel nem :( Nekem Moyra fehérem van, ügyes lakkozással elég belőle kettő.

      Törlés
  2. Nekem se jön be, de azért ne mondj le róla! Lehet hogy előbb - utóbb elkezdesz szabad kézi festéssel és/vagy pontozóval miniatúrákat alkotni a körmödre és akkor még jól jöhet mintának :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet igazad van :) a következő nyár még nagyon messze, addig akár a szemléletem is megváltozhat :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!