2013. október 21., hétfő

Narancssárga körmök

Lovely Nr145

Tudom, hogy nem most ősszel kellene használni, de most került a kezembe ez a lakkocska. Nagyon kellemes színe van. Ha jól átnézem a lakkjaim, akkor nem is találok még hasonló árnyalatot sem köztük. Nem értem miért idegenkedtem ettől a színtől. 

Lovely Nr145-ös lakkját használtam, ami két rétegben szépen fed, sőt...talán még egy is elég lenne. Könnyű használni az ecsetet, igazán kézre álló számomra. Gyönyörű fényesre szárad. A képen látszik is, ahogy a napfény megcsillan. Fedőlakkot nem használtam.







Egy kicsit nyomdázva :) nem a legjobb, de első halloweenes manikűrnek elmegy. 




Szereted ezt a színt?







2 megjegyzés:

  1. Nem nagyon bomlok a narancsért, de így nyomdázva nagyon jópofa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se volt még ilyen szín a körmeimen, pedig már jó pár évet éltem :) valami más mintával nyáron biztosan használni fogom...

      Törlés

Köszönöm a kommentet!